Polityka Jakości 
Zaloguj

(76) 87 79 300

Polityka Jakości

 

Polityka Jakości Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego

w Złotoryi

Misja Szpitala: „Pacjent w naszym Szpitalu jest centralną postacią”

Naszym nadrzędnym celem jest świadczenie usług medycznych osobom dorosłym w zakresie opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień, udzielanie świadczeń rehabilitacyjnych ukierunkowanych na chorych psychicznie, prowadzenie diagnostyki laboratoryjnej, EEG i EKG oraz udzielanie świadczeń terapeutycznych, pielęgniarskich na jak najwyższym poziomie jakości, ciągłe ich doskonalenie tak, aby jak najlepiej i najszybciej zaspokajać wymogi i oczekiwania naszych Pacjentów w warunkach zapewniających poczucie bezpieczeństwa i troskliwej opieki, przy zapewnieniu efektywności ekonomicznej Szpitala gwarantującej jego dalszy rozwój.

 

Cele jakościowe:

  • uzyskanie wysokiego poziomu oferowanych usług medycznych,
  • poprawa warunków bytowych Pacjentów,
  • podnoszenie poziomu satysfakcji Pacjentów i Pracowników,
  • doskonalenie skuteczności wdrażanego systemu zarządzania jakością.

Realizacja tych celów następuje poprzez:

  • przestrzeganie ustalonych standardów, procedur i norm,
  • zatrudnianie wykwalifikowanego personelu oraz stałe podnoszenie jego umiejętności,
  • zapewnienie pracownikom satysfakcjonujących warunków pracy i płacy,
  • stopniowe unowocześnianie sal chorych oraz sprzętu medycznego,
  • aktywowanie wśród pracowników świadomości i odpowiedzialności za opiekę nad Pacjentem oraz
  • poszanowanie jego praw i godności osobistej,
  • modernizację posiadanej infrastruktury,
  • zaangażowanie się kierownictwa w działania dotyczące rozwoju szpitala,
  • pozyskiwanie i zaangażowanie odpowiednich środków finansowych.

„Jesteśmy świadomi odpowiedzialności za realizację celów zawartych w Polityce Jakości. Deklarujemy pełne zaangażowanie we wdrażanie, utrzymanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2008.

Kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych zobowiązujemy do przekazania swoim współpracownikom dokumentów Systemu Zarządzania Jakością dotyczących zakresu ich pracy. Wszystkich pracowników czynimy odpowiedzialnymi za realizację Polityki Jakości w zakresie ich stanowisk pracy, a również zobowiązujemy do wykazywania inicjatywy w zakresie doskonalenia procesów i usług.”

Złotoryja, dnia 10 lipca 2014r

Wydanie I